بهترين انواع كفي طبي افزايش قد بهترين انواع كفي طبي افزايش قد .

بهترين انواع كفي طبي افزايش قد

افزايش قد

عوامل تعيين كننده رشد جسماني و افزايش قد
رشد جسماني سريع، مهم‌ترين مشخصه اولين سال زندگي است. قد و وزن تقريبا به موازات يكديگر رشد مي‌كنند، اگرچه بين كودكان همسن از نظر قد و وزن تفاوت وجود دارد، ولي نمونه‌اي يافت مي‌شود كه تمام كودكان در آن حدود با يكديگر مشترك هستند.
قد
قد نوزاد در هنگام تولد ۴۵- ۴۰ سانتيمتر است. در طي دو سال نخست، قد به سرعت افزايش مي‌يابد، پس از چهار ماه اول، قد نوزاد به طور متوسط ۵۷ تا ۶۰ سانتيمتر، در هشت ماهگي ۶۰ تا ۶۸ سانتيمتر و در يك سالگي ۶۸ تا ۷۳ سانتيمتر مي‌شود.
در دو سالگي قد نوزاد به ۷۸ تا ۸۳ سانتيمتر افزايش مي‌يابد. در ۵ سالگي قد كودك دو برابر نوزادي است، يعني حدود ۹۰ سانتيمتر مي‌شود. از ۵ سالگي تا آغاز نوجواني رشد كندتر خواهد شد. از ده تا چهارده سالگي، در دختران و از دوازده تا شانزده سالگي در پسران، يك دوران سريع رشد ديده مي‌شود، پس از آن رشد خيلي كند شده تا اينكه انسان بالاخره در هجده تا بيشت سالگي به حداكثر رشد خود مي‌رسد. از دوران كودكي مي‌توان تا اندازه‌اي پيش‌بيني كرد كه قد كودك در هنگام بلوغ چه مقدار خواهد بود.


وزن
وزن كودك بهترين شاخص سلامتي است. وزن نوزاد به طور متوسط ۶ تا ۹ پوند (۷۲/۲ تا ۰۹/۴ كيلوگرم) است. در پنج تا شش ماهگي، وزن نوزاد دو برابر و در پايان سال اول سه برابر مي‌شود.
پس از يك سالگي تا قبل از بلوغ، حد متوسط افزايش وزن در هر سال ۴ تا ۶ پوند (۸۱/۱ تا ۷۲/۲ كيلوگرم) است. در هر بار معاينه،كودك وزن مي‌شود. چنانچه وزن كودك بيشتر يا كمتر از حد معمول باشد لازم است كه پزشك آگاه نمود. از روي جدول شماره ۱ مي‌توان قد و وزن تقريبي شيرخواران و كودكان را به دست آورد.
– جداول نمونه‌اي كه براي افزايش قد  و وزن و سن تهيه گرديده براي ارزيابي رشد كودكان قابل استفاده مي باشند ولي در ضمن بايد مقايسه وضع فعلي كودك با وضع گذشته خود او نيز به عمل آيد.
۱٫ بهترين جداول نمونه قد و وزن و سن آن است كه از كودكاني كه تغذيه خوب را داشته‌اند تهيه گرديده باشد، در ضمن آن كودكان نماينده مليت‌هاي مختلف باشند به عبارت ديگر براي مليت‌هاي مختلف جداول جداگانه‌اي تهيه گردد.
۲٫ كودكاني كه اندازه بدن آنها با جداول نمونه انحراف دارد ولي بدن آنها رشد و نمو كرده و ساير مشخصات كودكان تندرست را دارا هستند، سالم و تندرست مي‌باشند.
۳٫ كودكاي كه وزن بدنشان يا اندازه قد و سنشان هماهنگي ندارد، در فعاليت‌هاي روزانه زودتر خسته شده و قدرت تحمل آنها كم خواهد بود.
۴٫ يكي از عوارض مشخص بدي تغذيه در كودكان، يكي،وزن آنهاست كه با وزن كردن مرتب آنها به طور ماهانه و يا سه ماه يك بار به دست مي‌آيد.
۵٫ زياد شدن وزن بدن با افزايش مواد شيميايي و حجم عضلات و اندام بدن توام است و البته اندازه‌گيري وزن بدن تنها وسيله براي تشخيص وضع عمومي تغذيه كودك نيست.
۶٫ پسران و دختران هم سن در سن بلوغ ممكن است به اندازه چهار الي پنج سال اختلاف رشد جسمي با هم داشته باشند.

 

 

از ديگر مقالات ما بازديد نماييد :
پاشنه مخفي افزايش قد , خريد پاشنه افزايش قد , خريد ژل طبي افزايش قد , ژل افزايش قد در اصفهان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۰۸:۴۸ توسط:سينا موضوع:

خريد پاشنه مخفي

خريد محصول

شما ابتدا محصولتان را دريافت خواهيد كرد و سپس وجه كالا را به ما خواهيد داد.

امكان خريد تلفني و خريد پستي و خريد نقدي نيز در سايت مهيا شده است.

حق انتخاب با شما است كه كالايي تقلبي را با قيمت پايين تر تهيه كنيد و يا به دنبال محصول اصلي با كيفيت بالا باشيد

محصول ژل طبي افزايش قد ايراني با حداكثر افزايش 5 سانتيمتر قد و كيفيت متوسط با قيمت 19800 تومان.

خريد پاشنه افزايش قد خارجي بسيار مرغوب با حداكثر افزايش قد 5 سانتيمتر و كيفيت بسيار بالا با قيمت 24800 تومان.

خريد پاشنه افزايش قد

در مورد ژل افزايش قد بيشتر بدانيد

در مورد ژل افزايش قد بيشتر بدانيد :

يكي از مهمترين دغدغه هايي كه اكثر جوان ها گرفتار آن هستند مشكل كوتاهي قد است . براي برطرف كردن اين مشكل مي توان روش ها  و راهكار هاي مختلفي را ارائه داد كه از جمله آنها استفاده از انواع قرص ها و داروهاي شيميايي و همچنين انجام عمل هاي جراحي از اين نوع روش ها محسوب مي گردند. اما به واقع براي رسيدن به قد و قامت دلخواه نمي توان به داروهاي شيمايي روي آورد و يا تن به عمل هاي سنگين جراحي داد. در واقع براي رفع اين مشكل اگر بخواهيم سريع ترين و كم  هزينه ترين راه را پيشنهاد كنيم مي توان محصول پاشنه ژله اي افزايش قد را معرفي كرد. اين محصول در قالب چند لايه سليكوني كه بروي هم قرار مي گرند طراحي شده و براحتي مي تواند براي شما به ميزان حداكثر 5 سانتيمتر افزايش قد را به همراه داشته باشد.

شما براي خريد پاشنه مخفي در هر كجاي كشور كه باشيد تنها كافيست تا بروي دكمه خريد پستي كه در بالا نيز به صورت كامل توضيح داديم كليك نماييد و سفارش خود را به صورت انلاين ثبت كنيد و در كمتر از چند روز آنرا درب منزل خود دريافت و سپس وجه كالا را به مامور پست بپردازيد.محصول پاشنه مخفي ژله اي در فروشگاه تهران ژل در دو مدل ايراني با كيفيت متوسط و مدل خارجي با كيفيت درجه يك ارائه شده است .بسياري از مشتريان از ما تفاوت ميان اين دو  محصول را مي پسند كه مي توان به موارد زير اشاره كرد :

  • محصول پاشنه مخفي افزايش قد مدل ايراني داراي جنسي سفت و سخت بوده و در واقع زا مواد درجه دوم ساخته مي شود و همين مي تواند باعث شود تا شما در استفاده هاي طولاني مدت دچار مشكل راه رفتن شويد.
  • محصول پاشنه مخفي مردانه و زنانه مدل خارجي ساخته شده از مواد درجه يك بوده و جنس سيليكون آن بسيار مرغوب و منعطف است و به هيچ در هنگام راه رفتن شما را دچار مشكل نخواهد كرد.

ژل بيتال

پاشنه افزايش قد

محصول ژل بيتال كه حتما تبليغات آنرا در ماهواره ها و يا در ديگر سايت ها مشاهده كرده ايد مي تواند خيلي زود و با هزينه اي اندك و بدون هيچگونه عوارضي براي شما به ميزان 5 سانتيمتر بلندي قد را به همراه داشته باشد و اين يعني شما براي هميشه مي توانيد با مشكل كوتاهي قد خود خداحافظي نماييد.از اين محصول مخصوصا در عروسي ها و يا در مجالس خاص و مهم بيشتر استفاده مي كنند و فرقي هم ندارد كه براي آقايان و يا خانم ها مورد استفاده قرار گيرد. در فروشگاه هاي اينترنتي اگر سري زده باشيد با قيمت هاي متفاوتي از اين محصول مواجه مي شويد كه يكي زا مهمترين علت هاي آن در كيفيت به كار رفته رد اين كالا است. ابتدا بايد بدانيد كه ژل طبي افزايش قد از جنس سيليكون مي باشد و حال اينكه اين سيليكون به كار رفته تا چه حد داراي مرغوبيت باشد تايين كننده قيمت نهايي كالا خواهد بود.

محصول ژل افزايش قد ايراني با حداكثر افزايش 5 سانتيمتر قد و كيفيت متوسط با قيمت 19800 تومان.

محصول ژل طبي افزايش قد خارجي بسيار مرغوب با حداكثر افزايش قد 5 سانتيمتر و كيفيت بسيار بالا با قيمت 24800 تومان.

نحوه استفاده از محصول

استفاده از محصول ژل سيليكوني اصلا كار سختي نيست و كافيست تا شما لايه هاي موجود در بسته را بروي هم قرار دهيد و همانطور كه در تصاوير ملاحضه مي كنيد انها را تنظيم كرده و سپس كفي ايجاد شده را درون كفش خود و در زير كفي مي توانيد جاسازي كرده و بدون اينكه كسي متوجه حضور چنين محصولي در كفش هاي شما شود مي توانيد به ميزان 5 سانتيمتر بر قد خود بيافزاييد. از اين كفي ژله اي مخصوصا در مهماني و ها و مجالس عروسي مي توان بهترين استفاده را برد و بدون اينكه بخواهيد هزينه اي خاصي كنيد و يا نگران عوارض احتمالي ان باشيد در يك چشم بر هم زدن بر ميزان قد خود مي افزاييد.ما در سايت دو مدل ايراني و خارجي را قرار داده ايم . عزيزاني كه به دنبال ژل افزايش قد ارزان هستند و نمي خواهد مدت زمان طولاني از اين محصول استفاده كنند بهتر است مدل ايراني را تهيه و مورد استفاده قرار دهند. اما براي افرادي كه كيفيت برايشان مهم است و در اولويت قرار دارد حتما پيشنهاد مي كنيم از محصول با كيفيت خارجي استفاده نماييد.

پاشنه مخفي ژله اي

خريد پستي

براي تهيه ژل بلندي قد مي تواني بروي دكمه هاي خريد پستي كه در زير قرار داده ايم كليك نماييد و همين الان و درعرض چند دقيقه سفارش خود را ثبت نماييد. ما محصول لژ افزايش قد را براي تمامي نقاط كشور به صورت پستي ارسال مي كنيم و بعد از دريافت كالا توسط مشتري هزينه را از ايشان خواهيم گرفت. اين فرصت براي تمامي عزيزاني كه همين الان در سايت ما حضور دارند مهيا شده است. محصول ژل افزايش دهنده قد در مقايسه با روش هاي استفاده  از دارو هم از هزينه بسيار پاييني برخوردار بوده و هم اينكه اصلا و به هيچ عنوان داراي عوارض جانبي نخواهد بود و شما با خيال راحت مي توانيد از ان استفاده نماييد.

محصول پاشنه مخفي افزايش قد ايراني با حداكثر افزايش 5 سانتيمتر قد و كيفيت متوسط با قيمت 19800 تومان.

محصول پاشنه افزايش قد خارجي بسيار مرغوب با حداكثر افزايش قد 5 سانتيمتر و كيفيت بسيار بالا با قيمت 24800 تومان.

خريد ژل طبي افزايش قد

كفي مخفي كفش

محصول ژل افزايش قد بيتال مي تواند در يك چشم بر هم زدن براي شما به ميزان حداكثر 5 سانتيمتر بلندي قد را به همراه بياورد و اين كار با هزينه اي اندك و بدون هيچگونه عوارض جانبي قابل انجام شدن است.شما از محصول ژله افزايش قد فوق مي توانيد براي استفاده در مهماني ها و مجالس عروسي استفاده كرده و ظاهر و قد و قامت خود را در مقابل ديگران بلندتر از قبل جلوه نماييد. اين محصول بدون اينكه براي شما رد راهه رفتن مشكلي ايجاد كند مي تواند براي شما تا 55 سانتيمتر بلندي قد را به همراه داشته باشد. در برخي از فروشگاه هاي متفرقه شاهد هستيم كه محصول ژل افزايش دهنده قد را با كيفيتي بسيار پايين و قيمت هاي ارزان تر در حال عرضه كردن هستند . دقت داشته باشيد اين محصول اگر داراي كيفيت پاييني باشد نه تنها براي شما زياد دوام نخواهد آورد بلكه در حين راه رفتن نيز مي تواند موجب خستگي پاهايتان و بروز سر درد نيز شود.شما براي تهيه محصول ژل افزايش دهنده ي قد با كيفيت بالا تنها از فروشگاه هايي معتبر و مجاز اقدام به رخيد نمايدي و به خاطر چند هزار تومان ارزان تر پول خود را صرف تهيه محصولات تقلبي و بي كيفيت نكنيد. همناطور كه از نامش نيز مشخص است ژل افزايش قد سيلكوني ساخته شده مواد سيليكوني بوده و به راحتي قابل انعطاف درون پاهايتان است. شما با استفاده از اين محصول مي توانيد بدون كمترين دردسري و براحتي با هزينه اي اندك به قد و قامت ايده آل خود دست يابيد.

ژل طبي افزايش قد betall اصل

قد بلند شويد

    براي خريد پاشنه افزايش قد شما در هر كجاي ايران عزيز كه باشيد كافيست تا بروي دكمه هاي خريد پستي كليك كرده و سفارش خود را به صورت آنلاين ثبت نماييد.محصول كفي ژله اي كفش براي آقايان و هم براي خانم ها قابل استفاده بوده و به دليل اينكه لايه هاي آن قابل تفكيك است مي توانيد از آن در هر كفشي استفاده كنيد و بنا به فضايي كه در اختيار داريد تعداد لايه هاي آنرا كم و زياد كنيد. عزيزاني كه به دنبال خريد ژل افزايش قد ارزان بايد بدانند كه محصولات تقلبي درون بازار  داراي قيمت بسيار پايين تري هستند و البته بايد بدانيد كه اينگنه محصولات نه داراي استاندارد لازم بوده و نه اينكه داراي دوام و كيفيت خوبي هستند. در ميان ساير روش هايي كه مي توان براي بلند تر شدن قد استافده كرد به نظر ميرسد كه محصول ژل بلند قدي يكي از كم هزينه ترين و عملي ترين روش هايي است كه براي اين منظور مي توان مورد استفاده قرار داد.در كل مي توان اينگونه توضيح داد كه لژهاي افزايش قد راه حلي بسيرا مناسب و البته كم هزينه هستند تا شما بدون ترس از عوارض جانبي بتوانيد در همان لحظه به قد و قامت ايده آل خود دست يابيد.همانگونه درر بالا نيز توضيح داديم ما علاوه بر محصول ايراني كه داراي كيفيت متوسطي است از محصول ژل طبي افزايش قد betall اصل نيز در فروشگاه استفاده كرده ايم و شما مي توانيد با كمي هزينه بيشتر محصولي بسيار باا كيفيت و اصلي را تهيه نماييد. جهت خريد اينترنتي ژل افزايش قد مدل ايراني با قيمت 19800 تومان بروي دكمه زير كليك كنيد جهت تهيه محصول ژل افزايش قد اصل خارجي با قيمت 24800 تومان بروي دكمه خريد پستي در زير كليك نماييد.       مقالات  


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۴۴:۵۰ توسط:سينا موضوع:

ژل افزايش قد در تهران

نقش تغذيه در دوران بارداري بر افزايش قد

نقش تغذيه در دوران بارداري بر افزايش قد

 

طبق تعريف، كودك؛ انسان در حال رشد است. اندازه كودك در زمان تولد نتيجه رشد او در دوران زندگي داخل رحمي است. از آن به بعد تا زمان بلوغ، پيشرفت فزاينده در اندازه او به وجود مي‌آيد، اين مرحله تحت تاثير دو دسته از عوامل است.
۱- عوامل ارثي
۲- عوامل محيطي يا خارجي
اثر عوامل محيطي ممكن است از زمان زندگي داخل رحمي شروع شود.


تغذيه متعادل در طول دوران بارداري براي مادران و نوزاد از اهميت بسيار برخوردار است. اگر ازدياد وزن مادر كم باشد، بچه در معرض خطر است. بيشتر مشكلات نوزادان مربوط به كم وزني آنان است (وزن هنگام تولد كمتر از ۵/۲ كيلوگرم به علت نارسي يا اختلالات رشد داخل رحم مي‌باشد). دانشكده زنان و مامايي آمريكا ازدياد وزن مطلوب در دوران بارداري را ۱۰ تا ۱۲ كيلوگرم مي‌دانند. آكادمي ملي علوم غذايي و تغذيه، نتايج بررسي‌هاي به دست آمده نشان مي‌دهد كه اضافه شدن وزن مادر در دوران بارداري به رشد جنين كمك مي‌كند و خطر مرگ و مير نوزاد و عقب‌ماندگي ذهني مرتبط با كم بودن وزن را كاهش مي‌دهد.
هيچ ويتاميني نمي‌تواند جاي تغذيه متعادل را بگيرد. ولي مولتي ويتامين مي‌تواند خطر كمبود بعضي از ويتامين‌ها را كاهش دهد. بر طبق نظر مركز كنترل بيماري‌ها، زناني كه پيش از بارداري به طور روزانه قرص‌هاي مولتي ويتامين را كه حاوي يكي از انواع ويتامين B به نام «فولات» (يا فوليك اسيد) است به مصرف مي‌رسانند. احتمال پيدايش نقايص لوله عصبي كه به سبب نقص ستون فقرات است، در نوزادشان نصف مي‌شود. اين نقايص شامل نوعي بيماري نيز مي‌شود كه به سبب تكامل نيافتن مهره‌هاي ستون فقرات ايجاد مي‌شود. در سال ۱۹۹۲ بخش خدمات بهداشت عمومي امريكا پيشنهاد كرد كه كليه زنان در سنين بارداري به طور روزانه فوليك اسيد مصرف كنند.

 

از ديگر مقالات ما بازديد نماييد :

ژل افزايش قد اصل , ژل افزايش قد بيتال , خريد اينترنتي ژل افزايش قد , ژل افزايش قد در تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۴۴:۵۸ توسط:سينا موضوع:

راه هاي افزايش قد

يكي از  مهمترين موضوعاتي كه معمولا جوانان به دنبال آن هستند مساله افزايش قد است.اينكه راه هاي افزايش قد كدامند و چگونه مي توان به قد و اندازه دلخواه دست يافت هنوز يكي از مهمترين چالش هاي علم نوين است.اما خوب در اين راستا محققين بيكار ننشسته اند و با انجام تحقيقت فراوان توانسته اند به نكات خوب و جالب توجهي دست يابند.

روش هاي  مختلفي را مي توانيدبراي بند شدن قد يافت از جمله :

مصرف داروها و قرص هايي كه در اين رابطه تبليغ مي كنند

استفاده از عمل هاي جراحي

انجام حركات مخصوص و تمرينات ورزشي براي افزايش قد

استفاده از ژل افزايش قد

 

راه اول كه به هيچ عنوان توصيه نمي شود چرا كه ممكن است داراي عوارض بسيار وحشتانك و جبران ناپذيري باشد و چنانچه قصد داشتيد از داروي خاصي براي اين منظور استفاده نماييد حتماو حتما زير نظر يك پزشك متخصص اقدام به اين كار نماييد.

روش دوم هم داراي هزينه هاي بسيار  زيادي بوده و ممكن است همه از پس ان بر نيايند و در ضمن داراي درد و تحمل شرايط بسيار خاصي است و بايد حتما با نظر پزشك انجام شود.

راه سوم را در ادامه بيشتر به ان خواهيم پرداخت. روشي بدون عوارض است كه مي تواند تا ۵ سانتيمتر براي شما بلندي قد به همراه داشته باشد و از جمله راه هاي بلند شدن قد بدون عوارض محسوب مي شود.

 

اما در اين بخش ما مي خواهيم به تمرين هاي افزايش قد اشاره كنيم كه اگر در زمان مناسب براي افراد انجام شود مي تواند اين اميد را درل شما زنده نگه دارد كه پس از يك دوره شاهد افزايش قد خود باشيد.ما سايت تهران ژل همراه باشيد در ادامه تا به معرفي اين حركات ورزشي بپردازيم :

 

اولين ورزش كه به شما توصيه مي شود كه براي تمرينات افزايش قد انجام دهيد شنا است :

 

شنا كردن داراي حركات تلفيقي كششي بسيار زيادي است و اگر بتوانيد به صورت منظم به ورزش شنا بپردزايد در واقع اكثر بخش هاي بدن خود را درگير حركات كششي خواهيد كرد و همين امر موجب خواهد شد تا رد بخش هاي مختلف بدن شاهد رشد باشيد.البته بايد بدانيد كه براي رسيدن به هدف حتما نياز است تا يك دوره طولاني به صورت منظم به ورزش شنا بپردازيد تا بتوانيد نتيجه لازم را دريافت نماييد.

 

آويزان شدن از يك ميله بهترين تمرين براي افزايش قد

بله درست شنيدي شما در طول روز اگر بتوانيد حرات ساده اي را به صورت آويزان شدن از يك ميله انجام دهيد باعث خواهد شد تا كشش مناسبي بروي بدن شما ايجاد شود و همين امر موجب خواهد شد تا در دراز مدت شاهد بلندي قدتان باشيد.

 

 

خم شدن تا لمس كردن انگشتان پا

 

اين حركتي است كه در صورتيكه زاوهايتان خم نشود مي تواند فشار و كشش مناسبي را برايتان به همراه داشته باشد و اگر بتوانيد در دراز مدت اين حركت را به صورت منظم انجام دهيد قطعا شاهد رشد قد خود خواهيد بود.

 

 

انجام حركت كبرا بسيار موثر است

حركت كبرا همانطور كه درشكل زير مشاهده مي كنيد داراي كشش لازم بروي ستون فقرات شما بوده و مي تواند فشار خوبي را در اين بخش وارد نمايد.با انجام منظم اين حركت مي توانيد هورمون هاي رشدي خود را هر چه بيشتر تحريك نماييد تا منجر به افزايش قد شما شود.

 

حركت لگن حركتي موثر براي افزايش قد

اگر بخواهيم يكي از اصلي ترين حركت هاي ورزشي براي افزاشي قد را نام ببريم مي توان از اين حركت ياد كرد.در اين حركت دقيقا ستون فقرات شما و همچنين عضلات تحتاني ران تحت فشار قرار خواهند گرفت و شما مي توانيد فشار مناسبي را به اين بخش ها وارد نماييد. انجام منظم و دراز مدت حركت فوق قطعا مي تواند براي شما نتايج خوبي را به همراه داشته باشد.
راه هاي افزايش قد بسيار متنوع هستند كه البته غالب آنها براي نوجوانان و آن دسته از افرادي است كه رشد قدي آنها تا ۲۵ سالگي ادامه دارد. بهترين و موثر ترين روش همواره ورزش هايي همچون بسكتبال، واليبال، يوگا و … بوده است. حركات كششي متعددي هم در اين زمينه وجود دارد كه شما ميتوانيد با صرف كمترين هزينه و در منزل آن ها را انجام دهيد. در اين مطلب به معرفي يك تمرين براي افزايش قد مي پردازيم.
يكي از موثرترين تمرين ها براي افزايش قد حركت كششي ستاره است. شما بر روي شكم خود دراز مي كشيد و دست و پاهاي خود را باز مي كنيد و به بدن خود شكل ستاره مي دهيد. سپس يك دست و يك پاي خود را كه مخالف هم هستند (دست راست و پاي چپ و بلعكس) تا حد امكان بالا مي بريد و نزديك به ۳۰ ثانيه نگه مي داريد. بعد آن ها را پايين مي آوريد و همين كار را براي دست و پاي ديگر تكرار مي كنيد. بين اين دو حركت مجاز به استراحت ۳۰ ثانيه اي مي باشيد.اين تمرين را در روز ۵ الي ۶ بار انجام دهيد تا شاهد تاثير آن باشيد. از ديگر حركات كششي موثر در افزايش قد مي توان از بارفيكس، حركت كبري و پل نام برد.

 

اما در مورد يكي از روشهاي بي عوارض و كم هزينه براي رسيدن به حداكثر ۵ سانتيمتر قد مي توان استفاده از كفي ژله اي كفش را توصيه كرد. اين ژل سيليكوني داراي ۱۰ لايه است و به صورت يك كفي طبي مورد استفاده قرار مي گيرد و بدون اينكه عوارضي را براي شما به همراه داشته باشد مي توانيد شاهد بلندي قد خود در عرض چند ثانيه باشيد.

لژ مخفي افزايش قد , لژ مخفي كفش , ژل طبي افزايش قد , ژل طبي افزايش قد در داروخانه ها ,ژل افزايش قد در تبريز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۲۳:۴۲ توسط:سينا موضوع:

لژهاي افزايش قد

رشد آدمي بيشتر از آنچه فكر مي‌كنيم به طول مي‌انجامد.
در كودكي آرزو مي‌كرديم زود بزرگ شويم و وقتي كه ۲۱ ساله شديم فكر مي‌كرديم رشد كامل كرده‌ايم.
اما تحقيقات كنوني نشان مي‌دهد كه آدمي ممكن است حتي تا سال‌هاي ۵۰ سالگي و بالاتر نيز رشد كند.
اين اعتقاد قديمي كه آدمي به سن ۲۱ سالگي رسيد و از هر حيث بالغ شده ديگر يك افسانه تلقي مي‌شود. بدن ما در اين سن و سال ممكن است كه به كمال رشد خود برسد ولي تحقيقات جديد نشان مي‌دهد كه آدمي در تمام دوران عمر خود از لحاظ عقلي و عاطفي تكامل پيدا مي‌كند و اين دوره تكاملي ممكن است تا زماني كه ما زنده هستيم ادامه يابد.
روانكاو راجر گولد، اين حقيقت را مردود مي‌داند كه آدمي پس از رسيدن به سن بلوغ ديگر رشد نمي‌كند.


آدمي نيز تا سن بلوغ كامل، همه گونه رشد عقلي و عاطفي كرده و ديگر رشدي نخواهد كرد. در حالي كه كودكان مدام در حال تغيير هستند و آدم بالغ فقط پير مي‌شود.
در تحقيقاتي كه به وسيله دو تن از مشهورترين دانشمندان انسان شناسي مانند دانيل لوينسن و جورج وايلانت به دست آمده، اين دو تن پيش‌بيني مي‌كنند روزي خواهد آمد كه ۳۰ سالگي و ۵۰ سالگي همانند سال‌هاي شيطنت‌آميز ۲ سالگي و سال‌هاي پر سر و صداي ۹ سالگي دوران رشد و تحرك به شما خواهد آمد.
بسياري از روانشناسان هنوز عقيده دارند كه در ۲۱ سالگي رشد عقلي متوقف مي‌شود. البته به دوران بحراني سال‌هاي اواسط عمر اشاره شده ولي تا اين اواخر هيچ كس در مراحلي كه سال‌هاي بلوغ را به هم متصل مي‌كند كاوش نكرده است.
ژل افزايش قد سيلكوني , ژل سليكوني افزايش قد , لژهاي افزايش قد , ژل افزايش قد در تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۵۰:۳۳ توسط:سينا موضوع: