يكي از  مهمترين موضوعاتي كه معمولا جوانان به دنبال آن هستند مساله افزايش قد است.اينكه راه هاي افزايش قد كدامند و چگونه مي توان به قد و اندازه دلخواه دست يافت هنوز يكي از مهمترين چالش هاي علم نوين است.اما خوب در اين راستا محققين بيكار ننشسته اند و با انجام تحقيقت فراوان توانسته اند به نكات خوب و جالب توجهي دست يابند.

روش هاي  مختلفي را مي توانيدبراي بند شدن قد يافت از جمله :

مصرف داروها و قرص هايي كه در اين رابطه تبليغ مي كنند

استفاده از عمل هاي جراحي

انجام حركات مخصوص و تمرينات ورزشي براي افزايش قد

استفاده از ژل افزايش قد

 

راه اول كه به هيچ عنوان توصيه نمي شود چرا كه ممكن است داراي عوارض بسيار وحشتانك و جبران ناپذيري باشد و چنانچه قصد داشتيد از داروي خاصي براي اين منظور استفاده نماييد حتماو حتما زير نظر يك پزشك متخصص اقدام به اين كار نماييد.

روش دوم هم داراي هزينه هاي بسيار  زيادي بوده و ممكن است همه از پس ان بر نيايند و در ضمن داراي درد و تحمل شرايط بسيار خاصي است و بايد حتما با نظر پزشك انجام شود.

راه سوم را در ادامه بيشتر به ان خواهيم پرداخت. روشي بدون عوارض است كه مي تواند تا ۵ سانتيمتر براي شما بلندي قد به همراه داشته باشد و از جمله راه هاي بلند شدن قد بدون عوارض محسوب مي شود.

 

اما در اين بخش ما مي خواهيم به تمرين هاي افزايش قد اشاره كنيم كه اگر در زمان مناسب براي افراد انجام شود مي تواند اين اميد را درل شما زنده نگه دارد كه پس از يك دوره شاهد افزايش قد خود باشيد.ما سايت تهران ژل همراه باشيد در ادامه تا به معرفي اين حركات ورزشي بپردازيم :

 

اولين ورزش كه به شما توصيه مي شود كه براي تمرينات افزايش قد انجام دهيد شنا است :

 

شنا كردن داراي حركات تلفيقي كششي بسيار زيادي است و اگر بتوانيد به صورت منظم به ورزش شنا بپردزايد در واقع اكثر بخش هاي بدن خود را درگير حركات كششي خواهيد كرد و همين امر موجب خواهد شد تا رد بخش هاي مختلف بدن شاهد رشد باشيد.البته بايد بدانيد كه براي رسيدن به هدف حتما نياز است تا يك دوره طولاني به صورت منظم به ورزش شنا بپردازيد تا بتوانيد نتيجه لازم را دريافت نماييد.

 

آويزان شدن از يك ميله بهترين تمرين براي افزايش قد

بله درست شنيدي شما در طول روز اگر بتوانيد حرات ساده اي را به صورت آويزان شدن از يك ميله انجام دهيد باعث خواهد شد تا كشش مناسبي بروي بدن شما ايجاد شود و همين امر موجب خواهد شد تا در دراز مدت شاهد بلندي قدتان باشيد.

 

 

خم شدن تا لمس كردن انگشتان پا

 

اين حركتي است كه در صورتيكه زاوهايتان خم نشود مي تواند فشار و كشش مناسبي را برايتان به همراه داشته باشد و اگر بتوانيد در دراز مدت اين حركت را به صورت منظم انجام دهيد قطعا شاهد رشد قد خود خواهيد بود.

 

 

انجام حركت كبرا بسيار موثر است

حركت كبرا همانطور كه درشكل زير مشاهده مي كنيد داراي كشش لازم بروي ستون فقرات شما بوده و مي تواند فشار خوبي را در اين بخش وارد نمايد.با انجام منظم اين حركت مي توانيد هورمون هاي رشدي خود را هر چه بيشتر تحريك نماييد تا منجر به افزايش قد شما شود.

 

حركت لگن حركتي موثر براي افزايش قد

اگر بخواهيم يكي از اصلي ترين حركت هاي ورزشي براي افزاشي قد را نام ببريم مي توان از اين حركت ياد كرد.در اين حركت دقيقا ستون فقرات شما و همچنين عضلات تحتاني ران تحت فشار قرار خواهند گرفت و شما مي توانيد فشار مناسبي را به اين بخش ها وارد نماييد. انجام منظم و دراز مدت حركت فوق قطعا مي تواند براي شما نتايج خوبي را به همراه داشته باشد.
راه هاي افزايش قد بسيار متنوع هستند كه البته غالب آنها براي نوجوانان و آن دسته از افرادي است كه رشد قدي آنها تا ۲۵ سالگي ادامه دارد. بهترين و موثر ترين روش همواره ورزش هايي همچون بسكتبال، واليبال، يوگا و … بوده است. حركات كششي متعددي هم در اين زمينه وجود دارد كه شما ميتوانيد با صرف كمترين هزينه و در منزل آن ها را انجام دهيد. در اين مطلب به معرفي يك تمرين براي افزايش قد مي پردازيم.
يكي از موثرترين تمرين ها براي افزايش قد حركت كششي ستاره است. شما بر روي شكم خود دراز مي كشيد و دست و پاهاي خود را باز مي كنيد و به بدن خود شكل ستاره مي دهيد. سپس يك دست و يك پاي خود را كه مخالف هم هستند (دست راست و پاي چپ و بلعكس) تا حد امكان بالا مي بريد و نزديك به ۳۰ ثانيه نگه مي داريد. بعد آن ها را پايين مي آوريد و همين كار را براي دست و پاي ديگر تكرار مي كنيد. بين اين دو حركت مجاز به استراحت ۳۰ ثانيه اي مي باشيد.اين تمرين را در روز ۵ الي ۶ بار انجام دهيد تا شاهد تاثير آن باشيد. از ديگر حركات كششي موثر در افزايش قد مي توان از بارفيكس، حركت كبري و پل نام برد.

 

اما در مورد يكي از روشهاي بي عوارض و كم هزينه براي رسيدن به حداكثر ۵ سانتيمتر قد مي توان استفاده از كفي ژله اي كفش را توصيه كرد. اين ژل سيليكوني داراي ۱۰ لايه است و به صورت يك كفي طبي مورد استفاده قرار مي گيرد و بدون اينكه عوارضي را براي شما به همراه داشته باشد مي توانيد شاهد بلندي قد خود در عرض چند ثانيه باشيد.

لژ مخفي افزايش قد , لژ مخفي كفش , ژل طبي افزايش قد , ژل طبي افزايش قد در داروخانه ها ,ژل افزايش قد در تبريز